Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

søndag 28. mars 2010

Vesker

Dagen starta med en nydelig tur i sola. Etterpå ble det årets første kaffekopp og strikketøy i SOLA!! :-)).

Så ble det også tid til syrommet - og jeg fikk gjort ferdig ei bestilling. Etter at jeg sydde den første til meg selv, har denne veska blitt populær -

 

 

 

 


Her vises noen av de utgavene jeg har sydd og flere er i bestilling. Med navnelappe blir de noe ingen andre har.
Posted by Picasa


Ikveld kommer påskebesøket, men håndarbeide må det da bli tid til :-D

Ha ei fin Stille uke

3 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig skønne tasker du fremstiller ! Jeg må altså igang med min også, men det bliver nok først efter påske.

    SvarSlett
  2. Kjempefine vesker du har sydd og flotte stoffer du bruker!
    Ønsker deg ei riktig god påske!

    SvarSlett
  3. Hei igjen! Blir spennende med pakke ja :-) Vi har vært litt på farten de siste dagene og det er ikke sikkert jeg rekker innom Husfliden før over påske. Hvis ikke postmannen min stikker innom og henter den da :-)
    Kos deg videre med påskefri!

    SvarSlett

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5