Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

fredag 19. mars 2010

SYHELG

Ettersom jeg har meldt meg på sy-mysteriet er det bare å henge med.



Her har jeg kutta 108 biter - det å velge farger syns jeg er vanskelig , alle andre får det mye bedre til - men nå er det gjort. Med Kråkevik (Fagert er landet) og Cash (Man in black) på øret gikk det greit. Venter i spenning på neste hint.




Hils også på "min danske hane"





1000 takk til Helle for mønster.





Nytt på nytt med Sigbjørn og Gudmund og et glass med rødt tar nå over kvelden:-)

Ha en fin fredagskveld.

2 kommentarer:

  1. Hei på deg, hvor mange av hver farge skar du? Dine og 9nas stoffer ser lekre ut, jeg leter fremdeles i hylla!

    klem hk

    SvarSlett
  2. Nøj din kylling er blevet flot ;-), sikke nogle flotte ting du laver !

    SvarSlett

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5