Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

tirsdag 2. mars 2010

Veske

Har for tiden en masse prosjekter under arbeide - hopper fra det ene til det andre - men noe blir da ferdig.....

Etter å ha sett mi blå veske fikk jeg bestilling på denne -




For å få til ei stødig veske bruker jeg viledon - kraftig strykeinnlegg fra Stoff og Stil.

Oppi veska har jeg lagt; nålebrev (Northern Quilt)og mapper til både strømpepinner og rundpinner (trener fortsatt på maskinquilting)



Til disse "treningslappene" er det spennende å grave dypt i stofflageret - det rødbrune med småblomster tror jeg har ligget siden tidlig 80-tall - kjekt det kommer til nytte:-D

Kanskje blir det margeritt-løperen sin tur under stoppefoten snart....;-D

2 kommentarer:

  1. Halloen du, jeg blir såååå INSPIRERT!
    Dette er så gøy å se, det er bare å få ideene...
    Nå trenger jeg bare ett par timer ALENE på syrommet..... kanskje i morgen kveld... hvis jeg er heldig.... ha ha ha

    maskimquilting... det er klart... ha ha ha

    klem hk

    SvarSlett
  2. Det er en rigtig dejlig blog du har, sikke nogle flotte ting du har lavet.

    SvarSlett

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5