Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

lørdag 3. april 2010

VÅR



I dag har våren kommet i "full blomst" - og det har vært helt nydelig å sitte ute med "broderusk" - tror jeg sier meg ferdig med vinteraktiviteter.



I en grøftekant fant jeg årets første hestehov - og bar dem nensomt i 4 km for å sette dem i et Aqevittglass. Sammen er et broderusk fra Northern Quilts.

På årets første "havevandring" fant jeg også:



Innerst ved husveggen rett i sør kom også denne fram i løpet av dagen.....



Kanskje blir det full blomst til 5/4 - en 27.årig merkedag for husets datter og krokusblomstring:-)

Broderusk med Snøklokker og Krokus er under produksjon - og sykkelen er gjort klar til bruk - det gleder jeg meg til - kanskje blir det påsketur på sykkel i morgen....

Ønsker alle fortsatt god påske:-)


4 kommentarer:

  1. så skønt med foråret, også god påske til dig !

    SvarSlett
  2. Det er en herlig tid vi går inn i. Snart bare eksploderer det ute. Klarer du å sitte inne og for eksempel veve når det er en fin vårdag ute? Jeg blir så rastøs jeg at jeg bare må ut.. Akkuat som kattene i huset. De er kastrerte, men når våren kan merkes så er det noe som trekker ut.
    Håper du har hatt en finfin påske og er klar for hverdagen igjen! Nyt den siste dagen!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. har vært inne og sett litt hos deg, og du har mye fint. Ser at du også er allsidig, må ha litt forskjellig å holde på med. Veldig koselig broderusk du hadde brodert nå. Ha en fin uke.

    SvarSlett
  4. Så koselig å se hestehov sammen med et lite stitchery! Her utenfor er det fortsatt sne,men med litt mer varm sol,titter nok hestehoven m.fl.frem snart:-)Fin tid for diverse Q-planer Happy Quilting.

    SvarSlett

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5