Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

tirsdag 13. juli 2010

Siden sist

Tross manglende sommervær, preges aktivitetene av årstiden:-)
Håndarbeide er fortsatt en trivelig aktivitet, men resultater blir det lite av.

Forrige uke fikk jeg hengt opp de 2 første gardiner i Vegars hytte - verten var bortreist, så jeg venter spent på kommentar når han kommer hjem.

 


Min "svigerkusine" ønsket seg kopi av noen matoppskrifter - og da måtte hun jo også få en perm til å ha dem i.

 


Sticheryet er et gratismønster fra Karen

Resten er eget design med innvendig lomme for penn og notatblokk.

 


Idag fikk jeg 1.sending Lynett Anderson "My garden"

Jeg er med i BOM som sendes fra Bergen.
Stoffene ser kjempefine ut og Lynett sine sticheries er bare nydelige. Gleder meg til å begynne å sy:)

Timeplanen framover inneholder hytteturer, Oslotur, feriegjester, tur til Budapest - først noen dager med Mannen og så en spennende Summer Summit:-)

Håndarbeide vil følge meg hele tiden og så vil tiden vise resultatene.

Her fant jeg en kjempesøt "tinnboks" som herved er fylt med sysaker til å ha på hytta.

 




Sommerklem til ALLE:-)))


Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Fiiint, du e flink!!

    kusine

    SvarSlett
  2. Kjempefine gardinkapper! Heldig er han som fikk disse! :o)Fortsatt god sommer til deg!

    SvarSlett
  3. Nå har du mye gøy for oss å lese om! Så fine gardiner,og fint cover til notisboka:-)
    Jeg er også med på My Garden BOM til Lynette. Dine stoff ser også supre ut. Gøy med mystery quilt. God sommer!

    SvarSlett
  4. Koselig med overraskelser. Så koselig og få en slik kokebok - og oppskrifter :-)

    SvarSlett

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5