Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

fredag 30. juli 2010

sålangt

Vel halvveis nyter vi ferielivets late dager

Forrige uke gikk turen sørover med stop på Lillehammer. Jeg gikk der guidet omvisning på Sigrid Undset sitt Bjerkebekk. Artig å ha sett heimen til en forfatter jeg har hatt som en av mine største favoritter siden ungdommen.

 


På samme turen fikk jeg tatt bilde av duken jeg gav bort under Oslobesøket 3 uker tidligere.

 

Duken passer utmerket i det miljøet den var tenkt til:-)

Blokkene til Eventyrteppet er mitt "påtur-håndarbeide" i år.

 


Her er første blokka helt ferdig .............og flere blir det.

I går kveld var det tradisjonen tro "Slaget på Stiklestad".

 


Et av sommerens faste inslag er friluftsteateret "Spelet om Heilag Olav" på Stiklestad, Verdal. Her er handling som omhandler Slaget på Stiklestad i 1030, med vakker musikk er det alltid like flott:)

Her pakkes det nå for avreise Ungarn i morgen tidlig ......spennende:)

Fortsatt god sommer.


Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Kos deg videre i ferien. Sigrud Undset har jeg og lest mye av. Og kan tenke meg at det var gøy å være på vandring i traktne der.
    Flotte handarbeide du har laget.
    Ønsker deg en flott dag. Nyt dagen:)

    SvarSlett

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5