Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

tirsdag 29. juni 2010

I dag kom det pakke helt fra Canada. Jeg var en av vinnerne hos Karen - the painted quilt:-)

 


Tusen takk for en koselig pynt til broderisaksa-scissor fob :-)



Utehekling har jo vært ønske aktiviteten denne forsommeren - men alt for sjelden har det vært mulig. Det optimale er: kaffe&reisradioenpåverandanmedhåndarbeide.
Nå på søndag ble det ei trivelig stund med sol på Lia;

 


Her er 2 lengder klare til overlevering til mottaker. Gleder meg til å henge opp i kolonihagehytta til helgen

 


Idag kunne jeg faktisk ta med meg symaskina ut på verandaen - sommer:-)))

 


Prosjektet var en sommerduk til et hagebord:0

Både gardiner og duk uten håndsøm blir nå med meg på busstur sammen med vel 30 AFS ungdommer som skal avslutte sitt år i Norge med sunnmørsnatur før vi sier "ha-det" på G.moen lørdagen.
Jeg fortsetter så til Oslo til gardinopphenging og bursdagsfeiring i en trivelig Hagekoloni:-))
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Det ser ut som du koser deg i solveggen med heklinga di :o) Heldig er den som kan henge opp disse kjempefine gardinene!

    SvarSlett
  2. Det her såg såååå skjønt ut :) Satt ute og sydde lukkekant i går ettermiddag. Nå regner det kjempemye.....
    Du må ha en riktig god tur og kos deg i kolonihagen etterpå :)

    klem hk

    SvarSlett
  3. Skulle gjerne fått litt hekle-energi !. Har et sett gardiner fra vår kolonihagehytte, som er litt for små dit de skal nå. Men da jeg syntes det blir bart på kjøkkenet, så må jeg...

    SvarSlett

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5