Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

torsdag 19. august 2010

Back in business

Med nydelig sensommervær er det deilig å være Trønder - og lite tid avsettes til blogg-liv.

BUDAPEST
 


En trivelig by - sentrum er "tett" så det passer utmerket for fotturister - som er glade i å gå gatelangs.
Plutselig sto det BURDA over et butikkindu - dit måtte jeg jo gå inn......

her var det stoffer (mest kunstsoff.[) MEN her fant jeg små broderiringer - HURRA!!!

 


Med sensommervær ble det passende og legge 9'nas vårsy-mysterium på hagebordet.

 


Sammen med Astilbe og roser ble det riktig sommer.

På håndarbeidsfronten er jeg som en Sommerfugl flyr lett avsted fra stoff til stoff - men må sies å være totalt Drug-addicted.

Den største utfordringen sålangt er Huswif Needlecase - et gratismønster fra Karen. Fortsettelse følger........

Jeg har også STORE planer om å sy Anne Filledokke - teppet fra samme gode Karen.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5