Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

tirsdag 8. juni 2010

Prepairing for christmas

I have today finnished my christmas journal. Since i for many years have had my own Christmas-book I jusp made a small folder to collect ideas, templates, instructions etc.
Bouth journals placed in my early-summer garden.

 


I love Angels - and found this one in an old cristmas-magasine.

 


I look foreward to take part in "The early birds christmas crafting".


1000takk til HK for gode råd om hvordan legge ut "tags" :}.




AnnAK sitt eventyrteppe ble jeg forelsket i ved første blikk - hos Lappedilla fikk jeg kjøpt hel pakke og nå har jeg iallefall begynt å tegne opp stichery-blokkene. Kjekt å ha påtegninger liggende - så har en noe å ta seg til:-)

 


Innimellom alt konsentrasjonsarbeide, må jeg ha ei TV-strikking - her har det blitt ei ny
kopptu
- garnet ble kjøpt i Delft, Nederland sist sommer.
 
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5