Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

søndag 25. april 2010

SolSøndag

På håndarbeidsfronten holder jeg fortsatt på med "gjøre ferdig"..

Søndagsturen gikk idag opp til "hyttevatnet" Her er det ikke riktig båtføre enå og det passer bra.

En absolutt nødvendig båtpuss kunne dermed gjennomføres. Skipet bærer navnet NYBÅTEN og er en Ranabåt 1972 modell.



Mens mannen pusser båt har kona med seg strikketøy og noe å sitte på ;-}.







Denne brikken har jeg venta lenge på å få vise fram - Hestehovbroderusk fra Northernquits





Den ligger fint på mine nyinnkjøpte møbler til inngangstrappa -



Disse fant jeg hos Clas Olson - den butikken har alt det en skulle kunne ha bruk for :-)
Håper på noen fine formidagskaffestunder ved dette bordet framover.

Ha ei fin uke

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med nye utemøbler! Brikken passer perfekt på nybordet, den er kjempefin! :o)

    SvarSlett
  2. Hvor ser der hyggeligt ud, kan godt lige se at man kan sidde der med sit strikketøj og en kop kaffe.

    SvarSlett
  3. Det er sååååå greit med det handarbeidet en kan ta med seg overalt....
    Dette så riktig koselig ut.
    Gratulere med nye utemøbler, mine er ikke kommet ut enda, de trenger ett strøk maling...minst!
    hk

    SvarSlett

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5