Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

mandag 8. august 2011

Blåmandag

Med alle gjester, og husfar ute av huset er "hverdagen" tilbake - heldig er jeg som har enda ei uke fri.
3 ferieuker har gått fort - først ei uke i Barcelona

 


En fin by, med mye å se og bademuligheter.

Selvsagt var det et broderusk med.... og ble nytt sammen med ikke bare et glass, men ei hel flaske:-)

 


Resten av ferien har gått med til "pensjonatdrift" - med trivelige besøk.

Og så har jeg vasket mine nye stuvinduer - og de ble BLANKE ............... herlig, etter flere år med mere og mere punktering:-))


Stichery er så lett og kjekt å ta til, men har da fått strikka nye grytekluter og håndkle til kjøkkenet.

 



Etter noen dager med symaskin på verandaen, føltes det kjedelig og mørkt å flytte opp under skråtaket på syrommet - så dermed har jeg ei mellomlanding ved kjøkkenbordet - historia om arbeidet på maskina kommer i egen post.............

 


På bordet ligger nå en hel flokk "flyvende gjess" - så mål for i dag er å samle dem til omramming rundt "ower the hill to......" teppet.

Ha en fin sensommerdag:-)
Liv Åshild.



Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5