Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

søndag 17. juli 2011

Sommersøm

Hei til dere som er inne å kikker - her kommer det endelig ei oppdatering fra "min verden"
Hello to you visitting me - a new uppdate is here, at last.

Kjekt å være lærerinne og få ditto ferie:-)
Etter en travel avslutningsperiode har det heldivis blitt tid til å få tatt igjen litt søm.
The best being a teacher is the holiday - and som time to spend in the sewingroom:-)

I Bareroots , favorite embrodery stiches fant jeg denne veska - jeg syns den ble akkurat så sommerlig som jeg ønsket, og blir favorittfølget framover:-)

This purse will be my favorit through the summer:-)

 


I My Quilt nr 2 var det mønster på ei håndarbeidsmappe - det ble en artig utfordring en regnværsdag - hadde ikke veskeplast, brukte det jeg hadde
Here is my new folder - made a rainy day.

 


Her er det AnnAKa`s Glædelig Jul som er på plass - og det får være med på Barcelonatur til uka.
The pattern is a Cristmashanging "Merry Christmas" made by the Norwegian designer
Ann A. Kanstad Johansen "AnnAKa" - I just love it and bring the stichery with me going to Barcelona, Spain next week.


Jeg lovte sist at sommerduken skulle fotograferes i sol - her er det gjort - men desverre er den allerede blitt bleika av "typisk trøndersommer"
Here is my summer table-cloth - alredy bleached by "the typical Trønder-summer" - all kinds of weather in no time:-)e=

 


I nabolaget er det kommet ei lita "veitj" - her er det som ble med over hekken i "grautgave".
A newborn girl in the neighbourhod got this present
 


Til så lenge - fortsatt god sommer!!!!!
So far so good - have a nice summer:-)


style='clear:both; text-align:CENTER'>Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5