Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

mandag 25. januar 2010

Me,myself and.....

Siden sist har jeg avsluttet et bestillingsprosjekt - en av mine julegaver ble ønsket av mottakerens kollega

Jeg strikket Mønster 97-1467 fra Pt/Rauma, Garnet er Inca og Plumet - med eget fargevalg.
Når jeg skulle gi fra meg dette MÅTTE jeg bare lage min egen merkelappe - etter noe fram og tilbake ble teksten skrevet ut på etiketter, som igjen limes på pappetiketter fra PANDURO. Har lenge hatt strykeetikett "Strikket av Liv L M og også min egen Liv Åshild å bruke på sømprodukter.

Når jeg var i "ego-hjørnet" sydde jeg meg veskepose. Denne ble en populær julegave -
Bildet skannes og skrives ut på strykepåpapir. Jeg bruker så litt enkel Log-cabin for å få et passe stykke stoff. Navn broderes og så syr jeg en pose m/for alla brettepose. Jeg lager løpegang og snor og i den fester jeg en carabinkrok.
I posen har jeg alt som skal være med meg uansett veske,sekk etc.
Posen trenger ikke nødvendigvis å dekoreres med bilde - det er nytten som er viktigst.
Jenta på bildet har passert 50,og syns det er artig å kunne bruke seg selv til dekor:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5