Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

onsdag 3. november 2010

TRAVELIG

Min oversettelse: trivelig - travelt, fritt etter Dani, vår AFS-datter fra Venezuela (02/03).

Her på Lia må det sies det er travelig i høst - og roen for å sette seg ned å skrive et blogginnlegg kommer sjelden. Men jeg håper dere som er inne og titter fortsatt finner noe av interesse.

This fall "is flying" - and it is difficult to sitt down and blog. But I hope you who are visiting me find somethig interesting.

Fortsatt er det meste av det som foregår med nål og tråd sitt utgangspkt. i Amerika-turen.
Still is most of my projects from my visitt in the USA in Sept.

Dette teppet kalles "Frolic Panel Wall Hanging" kjøpt hos Quilt Haus i Bismarck, ND.

Hovedmotivet er ferdigtrykt, jeg sydde kanter og maskinquiltet rundt de ulike
motivene. Storjobben ble festing av tråder og håndsøm av lukkekant, men med god lørdagsradio og kaffe går sånt som en lek :-)

This was an easy quilt - trimming the panel, cutting borders, sewing and quiling. Binding around together with the radio and coffe gave a nice Saturday:-)

 


I Fargo,ND var jeg på JOANN - en fantastisk "store" hvor det meste av tilbehør til all verdens hobbyaktiviteter. Jeg forsøkte og beholde "hodet kaldt" men en del overlast ble med hjem ;}

In Fargo I visited Joann - thanks Rececca for taking me. An amacing store and hard to qiut shopping ;}

 


Her viser "ministrikkepinner",ministrykehjern, julemagasin og julebomulsgarn.


 

Små broderiringer, knapper; til teppet ovenfor, julebruk etc. Organisatorer for broderigarn falt jeg også for.
Noe av dette "stasjet" ble hyggelig gave til Mamma.


Nå har jeg vedtatt en "gjøreferdigprosjektperiode" - før juleforberedelsene tar til.

Fortsatt føler jeg meg som en "early bird" - selv om prosjektet ikke ble fulgt opp av meg:]

I now decided to close up mine ongoing projects, before starting my own "early Bird Cristmas crafting". I became a bad participant in


Vi snax!
See you soon!

Love a comment from you:-)





Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5