Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

tirsdag 2. februar 2010

MORGENKAFFEN

Jeg er helt avhengig av en kaffekopp å starte dagen med.
I en utgave av Kamille i høst kom jeg over en tekst presentert under tittelen "Bjørgs bilde". Kunstneren Björg Thorhallsdottir, www.bjorg.info delte tekst og bilde med leserne. Denne gangen het teksten Morgenkaffe. Hun satt på en av Barcelonas eldste barer og drakk kaffe, da hun fant en gammel lapp dekket av olje og støv med teksten på spansk."Morgenkaffen skal være varm sm helvete, svart som synden, myk som en engel og søt som kjærligheten. Denne teksten traff meg både i hjerte og hjerne, og nå har jeg fått ferdig et broderusk av det - kanskje blir det flere:-)


Resten av dagen skal tilbringes på SYLOFTET. Sola skinner ute, men det er for kaldt (dårlig undskyldning) - jeg har stoffene til Margeritt-løper ferdig vaska og da må noe gjøres.......

Ha en fin tirsdag
Liv Åshild

1 kommentar:

  1. Hei !
    En Trønder her også ;o) Høres spennende ut på bloggen din så jeg kommer innom senere også ;o)
    Ha ei fin uke ---

    SvarSlett

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5