Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

tirsdag 25. januar 2011

Kjekt å ha !

LYSKASSE

Årstidens lysforhold gir få muligheter til tegning på verandadøra, derfor har jeg lenge ønska meg lyskasse - men de koster "mang pænga".
T kunne fortelle at hun hadde fått laga sin kasse på vårt lokale "treningsverksted", til en overkommelig pris;-}

Jeg bestilte meg en og sist uke kom T på besøk medbringende denne:

 


På lørdagen tok jeg den i bruk - og så kjekt....

 


I USA i høst kjøpte jeg "kit" til Over the river and through the woods, teppe fra Crab Apple Hill. Et nydelig teppe - mye arbeide - men det skal bli ferdig en gang:-)

På besøk hos Kathrines Qiltestue forrige lørdag fikk jeg tips om en ny tråd - den er bestilt .................fortsettelse følger.

Jeg lovte en "GI BORT" - den kommer!!!!!!

Ha en fortreffelig aften!

Liv Åshild





Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Plutselig virker min lyskasse kjempeliten.... Din var jo bare lekker og det nye syeriet ditt virker nydelig, nyt det når du syr :)
    klem hk

    SvarSlett
  2. Takk likens og takk for hyggelig trimtur i kveld.
    Lyskassen skjønner jeg at du får bruk for !! (og ikke jeg)

    SvarSlett
  3. så smart å få laget den lokalt. ser ut som et nydelig stitchery du har funnet frem. gleder meg til å se det videre.

    SvarSlett
  4. Akkurat sånn lyskasse har jeg også, hmmmmm lurer på om ikke vi kjenner samme T`n :o) Mye fint du har laget.

    SvarSlett

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5