Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

mandag 15. mars 2010

Reisebrev

Siden sist jeg var her har jeg vært en tur i Hovedstaden. Her var det trivelig besøk hos familie og egne opplevelser.

Torsdags formiddag gikk turen til Kathrines Quiltestue.
Her ble jeg hyggelig tatt imot og akkurat denne dagen var det Quiltekafe. Jeg fikk ta del i praten rundt bordet innimellom at jeg gjorde meg kjent med butikken.



Selvsagt måtte jeg handle litt - og nokså sikkert går det en bestilling dit senere også.

I samtalens løp ble det vist til noe som var å få på Sømsenteret - jeg kom til at dette hade jeg passert iløpet av trikketuren. Formiddagen etter tok jeg bena fatt og fant faktisk fram. Her ble det også litt av hvert....



Jeg kjøpte "Prinsessen på erten" - sticherymotiv nr 7 av 13 til Eventyrteppet fra AnnAKa. Håper etterhvert å få tak i alle å så får vi se ....;-)




Selv om det snør - ser jeg tegn til VÅR.
Ha ei fin uke:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5