Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

mandag 22. februar 2010

OL-sprint:-)

Etter å ha trena egen kropp ikveld passer det godt med sport på TV og blogging:-D.
I morgen skal OL-gensern overleveres - håper den passer.
Skal bli godt med noen småprosjekter nå, før jeg går på neste storprosjekt :-)


Denne posen kan fylles med Kaffe, telys, Twist e.l.og brukes som gave til "den som har alt og mangler ingenting" - du finner den her


Jeg trener på maskinquilting og må bruke lappene til noe. Her har jeg sydd mappe til god-strikkepinnene -

Merkelappen scannet jeg inn på PC`n og skrev ut på fotopapir - smart måte å overføre fra pair til tekstil.
Endelig ble det skigull til guttene!!!!GRATULERER:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5