Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

torsdag 18. februar 2010

Amerikanske ideer

Inn mellom et skiskyttergull og kanskje flere må jeg vise hva jeg "fant på nettet"



Å sitte å leite på Internett fører en av og til i mål - på min vei havnet jeg på Allpeoplequilt.com. Her fant jeg flere gratismønstre som var aktuelle. Denne poseveska,Grab bag, syns jeg var kjempesmart:-D. Den til høyre (i linlook) skal jeg selv benytte som håndarbeidspose - den andre blir i butikken sammen med flere etterhver.




Her fant jeg også en variant av bretteposen, med hempe og knapp kan den benyttes som "gavepose" først og fritt valg etterpå.

Heia Norge!!

2 kommentarer:

  1. Den øverste til høyre var bare nydelig..elsker de duse tonene...så FLINK du er!
    Og ølvesken var bare så artig funnet på!
    Skulle ønske jeg var på din bursdagsliste!
    :D
    Du, jeg legger link til butikken din på Bloggedamer40+, det er vel greit?
    Helt nede til høyre ligger blog shop`sene foreløbig,
    klem, M

    SvarSlett
  2. Heisann!!
    Kvapp litt når jeg så din kommentar :o)
    Ja Liven er jo mitt "kjælenavn" også!!
    Kjempesøte vesker i nydelige stoffer!!!!

    SvarSlett

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5