Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

onsdag 1. juni 2011

Needlework

Det har vært meget stille her i lang tid - men det betyr ikke at jeg har lagt ned nål og tråd - tvert imot:-)
Prosjektene er store - og andre aktiviteter tar også tid:-)

No neews for a long time - but that do not say no needlework:-)
I´m in progress with some big projects - and other activities take my time:-)


Men i går kveld fikk jeg sydd sammen midt-feltet på mitt foreløpig største prosjekt

Last night I finished the mid-part of this:

 


Nå mangler "bare" ca 70 FLYING GOOSE-blokker til omramming......været bestemmer når det frister å sitte på loftet.

I still miss the frame - ca 70 Flying-goose.

Ellers syr jeg jevnt og trutt EVENTYRBLOKKER

I`m stiching blocks to a Norwegian Pattern "Fairytail" by AnnAK.

 


6 er ferdige - PANNEKAKA under arbeid - og da er det bare resten igjen:-)
I have made 6, out of totaly 13 motivs from wellknown fairytails.


Sommerduken jeg har sydd vises ikke før den kan legges på bordet i SOL - håper!!!!!

Ønsker dere ei riktig god langhelg!

Hug from





Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Dette var NYDELEG.
    God helg til deg og.

    SvarSlett
  2. Dette blir bare så fint, gleder meg til å se det ferdig, god langhelg til deg :-)

    Sissel

    SvarSlett
  3. Helt supert,flotte broderier, og så 70 flying goose-er!!! Jeg sender mye sol til deg,så sommer-duken din kommer på :-)

    SvarSlett

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5