Mest om håndarbeide, men også andre ting jeg liker å gjøre.

søndag 17. januar 2010

Søndagstur


Med nydelig vintervær ble det "sesongåpning" på hytta idag. Etter en skitur på vel en time er det godt å komme inn, gjøre opp varme,koke kaffe og spise niste + sjokolade fra skapet.
Vi tok over min barndoms hytte i 08. Mine foreldre kjøpte den i 1969, så mange gode minner "ligger" i veggene. Vi har ikke gjort de store forandringene, men artig er det å gjøre interiøret til mitt. Høstens store syprosjekt var duk til spisebordet.
Jeg håndquiltet denne - og det siste av det ble gjort i nyerveret solcellelys på hytta ei helg i oktober.
Syns det ble bra, med gamle tinnlysestaker og en ssmijernstake som fulgte med kjøpet i sin tid. Spørs om det bør bli et par spisbrikker til etterhvert. Men først skal også bordet ved go`stolene få sin duk - har begynt å tenke og lete stoffer . fortsettelse følger......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-131-0C40EDE92F6C49DCA9B5C2D0F1622563##ixzz0kVxkSwr5